//
//
//

Сервіс та гарантія

Гарантійне обслуговування передбачає безкоштовний ремонт виробу у разі несправності, спричиненої дефектом виробника протягом терміну гарантії. Чи виріб підлягає безкоштовному ремонту або заміні - визначається після діагностики виробу технічними спеціалістами сервісного центру.

1. Гарантійне обслуговування підлягає: 

1.1. Продукція, здана до закінчення терміну гарантії зазначеного у гарантійному талоні, виданому або на одиницю продукції або на придбану партію; 

1.2. Продукція, повністю укомплектована та забезпечена описом несправності. 

2. Служба технічної підтримки:

Перед зверненням до служби Технічної підтримки виробника рекомендується спочатку ознайомитися з відповідями на запитання, що часто ставляться, розміщеними у відповідному розділі на сайті виробника. У разі відсутності інформації з Вашого питання, просимо Вас звернутися до служби технічної підтримки за вказаними адресами на сайті виробника обладнання або в гарантійному талоні/інструкції, максимально описав проблему чи питання. 3. Порядок проведення робіт з гарантійного та післягарантійного обслуговування:

Оплата за послуги доставки обладнання від/до покупця відбувається за рахунок покупця.

Продукція повинна мати індивідуальну упаковку (тару), у тому числі антистатичну, якщо вона була упакована в таку під час продажу. Для продукції, що не має серійного номера, має бути зазначена дата придбання та номер рахунку (накладний). Після діагностики обладнання клієнту надсилається електронною поштою «Акт обстеження» (залежить від правил роботи сервісного центру). У разі не гарантійного ремонту, про що повідомляється клієнт, клієнту виставляється «Рахунок на оплату ремонту». За умови підтвердження з боку покупця згоди на проведення не гарантійного ремонту, спеціалістами сервісного центру проводиться процедура ремонту обладнання.

На замінену запасну частину або обладнання, або на відремонтоване обладнання поширюється термін дії гарантії вихідного обладнання, що залишився, за винятком терміну заміни або ремонту.

4. Підставою для зняття обладнання з гарантії є: Продукція, яка не відповідає вимогам пунктів 1.1., 1.2.; Продукція з пошкодженнями, спричиненими порушенням правил транспортування, експлуатації або зберігання; Продукція з механічними або електричними пошкодженнями; Порушення режимів експлуатації обладнання: зокрема, якщо обладнання містить елементи зі слідами перегріву, контакти, що згоріли або доріжки плати; Несправності, спричинені невідповідністю параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних мереж Технічним умовам, встановленим виробником;

Продукція, експлуатація якої проводилася у неналежних умовах та режимах, з порушенням правил встановлених виробником; Якщо є сліди стороннього втручання або спроба несанкціонованого ремонту; Якщо пошкоджені гарантійні пломби виробника або наклейка постачальника; Якщо маркування або серійний номер пошкоджено, нерозбірливі або мають сліди переклеювання; Ушкодження, спричинені попаданням усередину виробу сторонніх речовин, предметів, рідин, пилу, комах; Ушкодження, спричинені використанням нестандартного або не пройденого тестування на сумісність обладнання;

Продукція, що здається через несумісність з обладнанням або програмним забезпеченням покупця; Серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним у гарантійному талоні; Продукція, забезпечена гарантійними талонами виробника. Така продукція обслуговується виключно у спеціалізованих сервісних центрах на території України; Продукція, забезпечена сервісом виробника на території України, але не має гарантійних талонів (визначається за серійними номерами), обслуговується виключно у спеціалізованих сервісних центрах.

Важливо! Не відкривайте корпус та не розбирайте обладнання, якщо посібник користувача не пояснює, як це зробити. Наведені вище дії можуть призвести до пошкоджень, на які гарантія не поширюється.

5. Ця гарантія не поширюється на: витратні матеріали, наприклад, акумулятори, кабелі або захисні покриття, схильні до зносу; косметичні пошкодження, включаючи також подряпини, вм'ятини та зламані пластикові деталі; пошкодження внаслідок обслуговування (включаючи оновлення та розширення), виконаного особами, які не мають достатньої кваліфікації для проведення подібних робіт; обладнання, у якого було змінено функціональне призначення без письмового дозволу з боку компанії виробника; дефекти, що виникли внаслідок нормального зносу чи нормального старіння.

6. Додаткова інформація щодо ПЗ: Якщо обладнання дозволяє зберігати програмне забезпечення, дані або іншу інформацію, Вам слід періодично створювати резервні копії інформації, що міститься на носіях, щоб захистити їх вміст та уберегти від можливих збоїв під час експлуатації. Перш ніж передати обладнання на гарантійне обслуговування, створіть резервну копію даних, що міститься на його носіях інформації, видаліть усі особисті дані та відключіть усі паролі безпеки. Під час гарантійного обслуговування вміст носія інформації може бути видалений, замінений та (або) переформатований.

Сервісний центр не гарантує, що зможе виконати ремонт чи заміну, та не зобов'язується виконати ремонт чи заміну будь-якого обладнання за цією гарантією без ризику пошкодження та (або) втрати інформації та (або) даних, що зберігаються в обладнанні. Умови щодо умов зберігання та ремонту просимо Вас уточнювати в сервісному центрі, до якого Ви звертаєтесь за умовами гарантійного або сервісного обслуговування. Про стан замовлення при зверненні до сервісного центру можна дізнатися з 9:00 до 18:00 за робочими днями за телефоном (067) 287-70-79, або надіславши запит на адресу neolight.in.ua@gmail.com обов'язково вказавши номер квитанції.